Sagscontroller / økonomiassistent til Lundgrens økonomifunktion

Ansøgningsfrist15 / 01 / 2018

Vi søger ny medarbejder til vores sagscontrollerteam i økonomifunktionen. Som sagscontroller får du ansvaret for at varetage de ikke juridiske opgaver i forbindelse med administration af vores sager – fra start til slut.

Sagscontrollerteamet skal sikre, at den ikke juridiske del af sagsbehandlingen sker så professionelt som muligt, og således medvirke til at sagerne afregnes rettidigt samt at der følges op på tilgodehavender. Hermed medvirker du til forbedring af firmaets likviditet og samlede økonomi.

Sagscontrollerteamet ligger i økonomiregi, hvor du vil referere til vores regnskabschef.

Da sagscontrollerteamet er i opbygningsfasen, kan du være med til at påvirke de fremtidige opgaver og forretningsgange. Med den rette indstilling og de rette kvalifikationer, garanterer vi spændende opgaver, solid faglig udvikling og kommerciel indsigt i en branche fyldt med dedikerede mennesker.

Dine opgaver

Som medarbejder i sagscontrollerteamet kommer du til at arbejde tæt sammen med store dele af organisationen – herunder partnere, ansatte jurister, team assistants og de øvrige afdelinger i administrationen.
Du vil blive mødt med en spændende og afvekslende hverdag, hvor dine hovedarbejdsområder er:

  • Oprettelse af nye klienter og nye sager
  • Konflikttjek
  • Indhentning og registrering af hvidvaskoplysninger
  • Administration af rammeaftaler
  • Sagsøkonomi herunder opfølgning på tidsregistrering
  • Opfølgning på afregningsmodne sager
  • Fakturering
  • Arkivering af sager
  • Debitoropfølgning
  • Backup funktion til regnskabsafdelingen

Din profil

Du har en relevant erfaring fra en lignende funktion eller en økonomibaggrund – enten nyuddannet eller med erfaring som regnskabsmedarbejder/bogholder. Erfaring fra advokatbranchen eller anden rådgivningsvirksomhed vil være en fordel.
Som person er/har du:

  • Holdspiller
  • Positiv og professionel attitude
  • Serviceorienteret
  • Grundig, struktureret og ordentlig
  • Selvstændig og vedholdende
  • Flair for tal og økonomisk forståelse
  • Kan håndtere tjeklister, mange opgaver og deadlines uden at miste overblikket
  • Erfaren bruger af Office-pakken – særligt Excel
  • Gerne erfaring med Navision.   
  • Gode engelskkundskaber

Det tilbyder vi dig
Hos Lundgrens tilbyder vi attraktive ansættelsesvilkår, med pensions- og forsikringsordninger samt en arbejdsplads med alle moderne faciliteter. Du bliver en del af et dynamisk hold, der sætter pris på en positiv og uhøjtidelig omgangstone. Vi sætter en ære i altid at levere kvalitetsarbejde til rette tid. Vi respekterer hinandens faglighed og forskellighed, og vi forstår værdien af samarbejde på tværs af afdelinger og kompetencer.

Vi glæder os til at høre fra dig
Er du interesseret, hører vi meget gerne fra dig. Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning i dag og senest den 15. januar 2018. Søg stillingen online og vedhæft ansøgning, CV og relevant dokumentation for uddannelse og erfaring. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Manager Martine Siesbye på 2020 9979.

Om Lundgrens

Lundgrens er blandt Danmarks førende advokatvirksomheder med en international profil. Vi rådgiver erhvervslivet og den offentlige sektor inden for alle juridiske specialer. Vi er 120 medarbejdere, der står klar til at tage hånd om vores kunders behov for løsningsorienteret juridisk bistand. Læs mere om Lundgrens på http://lundgrens.dk/

Advokat eller erfaren advokatfuldmægtig med interesse for offentlig virksomhed og forvaltning

Lundgrens er en af Danmarks førende advokatvirksomheder, og vores afdeling for offentlig virksomhed og forvaltning er i stærk udvikling – derfor har vi brug for en ny advokat eller erfaren fuldmægtig, der har lyst til at være en del af holdet.

Ansøgningsfrist18 / 01 / 2018

Advokatfuldmægtig søges til Lundgrens afdeling for ansættelsesret/ persondataret.

Lundgrens er en af Danmarks førende advokatvirksomheder, og vi søger en advokatfuldmægtig til vores afdeling for ansættelsesret/ persondataret.

Om jobbet

Ansøgningsfrist22 / 01 / 2018
Cookies
Dette site anvender 3. parts cookies til at huske dine indstillinger og til at føre besøgsstatestik. Ved at benytte websitet, accepterer du brugen af cookies.
Accepter og luk