Serviceminded IT-studentermedhjælper

Ansøgningsfrist24 / 06 / 2018

Vi søger en IT-studentermedhjælper til vores IT afdeling med tiltrædelse snarest muligt.
Vores IT afdeling består af en IT chef samt en IT supporter. Det er derfor en lille men agil afdeling, hvilket betyder, at du får en unik mulighed for at få berøring med et bredt spektrum af IT opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

  • Helpdesk support og problemløsning for vores brugere gennem mails og telefonopkald 
  • Installation af pc og opsætning af nye arbejdspladser, herunder flytning af medarbejdere
  • Systemdrift, vedligeholdelse og dokumentation. (AD, Windows 2012/2016, iPhone/iPad samt Windows på klientsiden)
  • Hjemmeinstallation
  • Serveropdatering hver 14 dag mellem kl. 22.00-00.00
  • Diverse IT projekter

Vi søger en udadvendt og struktureret IT-studentermedhjælper. Du er i gang med en videregående uddannelse inden for IT, og du har minimum to år tilbage på studiet. Du er superbruger af Office og Windows, og din teoretiske viden er imponerende. Du er i stand til at omsætte din viden til praksis, og taler et IT sprog, som alle kan forstå. Du trives i en rolle med et bredt fokus, du er serviceminded og har en åben tilgang til alle opgaver. Bredden i stillingen er en god mulighed for at styrke din faglighed og dit CV.

Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen. Hvordan timerne placeres, aftales med IT chefen med en høj grad af fleksibilitet i relation til undervisning og eksamensperioder.

Du bliver en del af et dynamisk og professionelt team med en positiv og uformel omgangstone. Vi sætter en ære i altid at levere kvalitetsmateriale til rette tid. Vi respekterer hinandens faglighed og forskellighed, og vi forstår værdien af samarbejde på tværs af afdeling og faglige kompetencer.

Vi glæder os til at høre fra dig!
Har vi fanget din interesse, og har du de kompetencer, som vi leder efter, så søg online og vedhæft ansøgning og CV. Sidste frist for ansøgning er den 24. juni 2018. Bemærk at vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT chef Nikolaj Clausen på T/ 3525 2881.

Om Lundgrens Advokatpartnerselskab
Lundgrens er en af Danmarks førende advokatvirksomheder. Vi har til huse i et moderne domicil på Tuborg Boulevard 12 i Hellerup, hvor vi er i alt ca. 120 medarbejdere.

Lundgrens rådgiver danske og udenlandske virksomheder, finansielle institutioner, kapitalfonde og institutionelle investorer, organisationer samt offentlige institutioner inden for vores kompetenceområder.

Vores rådgivning er løsningsfokuseret. Vi forstår klientens situation, og matcher de krav til kvalitet, tilgængelighed og forretningsforståelse, som markedet stiller til en moderne advokatvirksomhed.

Nyhedsbrev

Hold dig orienteret med relevante og aktuelle nyheder og få gode råd og invitationer til seminarer.

Lundgrens giver dig spændende indsigt i branchen og sætter fokus på at bringe nyheder, der favner alle vores forretningsområder.

Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket og afmelde nyhedsbrevet i bunden af de nyhedsmails, du modtager.

Læs vores privatlivspolitik her.

Tilmeld dig Lundgrens nyhedsbrev her:

Privatlivs- og cookiepolitik
Dette site anvender 3. parts cookies til at huske dine indstillinger og til at føre besøgsstatestik. Ved at benytte websitet, accepterer du brugen af cookies.
Accepter og luk