25 / 03 / 2020

Data, teknologi, medier og markedsføring - et kig ind i krystalkuglen

Dato
25.03.2020
Tid
08:00 - 12:00
Sted

Lundgrens Advokatpartnerselskab

Tuborg Boulevard 12

DK-2900 Hellerup

Virksomhedernes muligheder for brug af medier, teknologi og data til markedsføring er store – og udvikler sig hastigt. Lundgrens inviterer til et seminar, hvor vi sætter fokus på emnet, og hvor vi forsøger at kigge ind i krystalkuglen.

Vores oplægsholdere giver i løbet af formiddagen hver deres perspektiv på emnet: Hvordan ser fremtiden ud set med mediebureauets øjne eller fra en global virksomheds perspektiv, hvad siger fremtidsforskningen om det endnu længere tidsperspektiv, og hvordan ser det regulatoriske landskab ud nu og i fremtiden?

Program:

8.00-8.30: Morgenmad

8:30-9:00: Hvordan kan man bruge lokale events til at skabe globale historier omkring produktlanceringer med det formål at bygge kendskab og brand equity ved Anders Buchmann, Head of Global Events i B&O

9.00.9.30: Strategien i dag og på den lange bane ved Claus Dalgaard, Business Partner i Mindshare

9:30-9.45:  Pause

9:45-10.30: Medier, teknologi og data fremover - de sandsynlige retninger vi bevæger os i ved Lasse Jonasson, Direktør og Fremtidsforsker i IFF

10.30-11.00: Immaterialretlige og persondataretlige udfordringer og muligheder ved Lars Japp, Advokat, Director og Head of Data Protection og Søren Danelund Reipurth, Advokat og Director

11.00-11.30: Paneldebat

11:30-12.00: To-go sandwich og networking

 

OBS: Seminaret er pointgivende

Tilmeld dig event