28 / 11 / 2019

Gå-hjem møde 7 om Byudviklingsprojekter

Dato
28.11.2019
Tid
14:00 - 17:00
Sted

LUNDGRENS ADVOKATPARTNERSELSKAB

TUBORG BOULEVARD 12

2900 HELLERUP

 

Lundgrens afholder i samarbejde med Mølbak Landinspektører A/S en række gå-hjem-møder i 2018 og 2019 om byudviklingsprojekter med fokus på blandt andet myndighedsbehandling, arealer, rettigheder, udbud og entreprise. Hvert møde repræsenterer et trin i processen med gennemførelse af et byudviklingsprojekt, og oplæggene vil så vidt muligt være case-baserede.

Nedenfor findes en liste over de planlagte emner for 7 gå-hjem-møder som afvikles i 2018 og 2019:

2.      møde d. 16. januar 2019: Overvejelser før opstart af byudviklingsprojekt II (før projektering)

3.       møde d. 21. marts 2019: Myndighedsprocessen vedrørende byudviklingsprojekter I (projekteringsfasen)

4.       møde d. 6. juni 2019: Myndighedsprocessen vedrørende byudviklingsprojekter II (projekteringsfasen)

5.       møde d. 5. september 2019: Byudviklingsprojekt efter vedtagelse af lokalplan (projekteringsfasen)

6.       møde d. 3. oktober 2019: Håndhævelse i byggefasen

7.       møde d. 28. november 2019: Ibrugtagning af byggeri (efter afslutning af byggefasen)

Programmet for alle 7 gå-hjem møder er vedlagt som pdf nederst til højre på siden.

Syvende gå-hjem-møde afholdes torsdag den 28. november 2019 hvor der vil være fokus på:

Ibrugtagning af byggeri (efter afslutning af byggefasen)
Oplægsholderne for dagen er Titti Kopp, Advokat, Ph.d., Head of Environment hos Lundgrens, Karsten L. Willeberg-Nielsen, landinspektør, Seniorprojektleder, Mølbak Landinspektører A/S, Jesper Bach Stisen, Teknisk direktør, Mølbak Landinspektører A/S, Pedram Moghaddam, Partner Lundgrens og Søren Hilbert, Partner, Lundgrens.

Programmet er:

  • Præsentation af dagens emner
  • Overdragelse af bygherre til driftsansvarlig –  offentlig ellerprivat
  • Entrepriseretlige problemstillinger – aflevering, ny afleveringsprocedure og afhjælpning  af mangler iht. AB18.
  • Etablering af grundejerforeninger og overdragelse affællesarealer
  • Ibrugtagningstilladelser efter byggeloven ift. de arealmæssigeproblemstillinger

Målgruppe:

Bygherrer, entreprenører, projektudviklere, arkitekter og offentlige myndigheder, der arbejder med byudvikling. 

Forplejning:
Networking med tapas og vin

Tilmelding:
Tilmelding foretages pr. mail til event@lundgrens.dk senest den 20. november 2019. 

Privatlivs- og cookiepolitik
Dette site anvender 3. parts cookies til at huske dine indstillinger og til at føre besøgsstatestik. Ved at benytte websitet, accepterer du brugen af cookies.
Accepter og luk